Děkuji za klik na
REKLAMU
Pomůžu vám s marketingem na Facebooku, který pozvedne vaše výsledky.
Rád ale nejdříve představím to, jak funguje spolupráce. Prosím, čtěte pozorně. Upozorňuji, že text je delší, ale za to v něm najdete informace, které vám pomohou rozhodnout se.
Jistě vás zajímá,
JAKÁ JE CENA ZA SLUŽBY
Cena za správu kampaní - 12 000 Kč/měsíc + DPH
Inzertní náklady - doporučuji minimálně 20 000 Kč/měsíc
Ke klientům, jsme vždy upřímný a jednám na rovinu. Zaměřuji se převážně na výkon - objednávky, tržby, kontakty... Za lajky si nic nekoupíte. Tvorba, optimalizace a další nastavení reklamních kampaní nás stojí čas.
Na kampani pro jednoho klienta trávíme průměrně 20 - 25 hodin měsíčně a to nepočítáme vytváření kampaní, jelikož samotná tvorba včetně grafiky a textů nám v průměru zabere další hodiny – záleží na počtu kampaní a složitosti strategie. Hrajeme si s grafikou, texty, obrázky, formáty reklam, nastavením, cílením apod. Reklamy průběžně měníme a testujeme další tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
Pokud nemáme na začátku žádná data, trvá delší dobu, je získat a zjistit, co funguje. Zjednodušeně řečeno, čím vyšší rozpočet jde do reklamy na FB, tím víc jsme toho schopni otestovat za krátkou dobu.
Snažíme se reklamy neodbývat fotkami z fotobanky, ale opravdu si dáváme záležet. Důležitou součástí je optimalizace a kontrola kampaní, které opět obsahují například tvorbu a testování cílových skupin, změny nastavení, analýzy, ale i komunikaci s klientem, konzultace ohledně webu, reporty apod. To je v podstatě na denní bázi a také si to ukrojí svůj čas. V ceně je dále také obsaženo mé 14leté know-how, které bohužel také nemůže být zdarma a lidský přístup, vždy se můžeme domluvit.
A proč zmiňuji ihned cenu? Lidé mají často problém právě s cenou, proto si myslím, že je dobré ji hned na začátku takto rozebrat. :)
Jaké bývají výsledky?
PRŮMĚRNĚ DOSAHUJEME NA PNO 9 - 25 %
Pokud tedy například klient investuje do reklamy 30 000 Kč, vrátí se 120 000 Kč (PNO 25 %).
Držíme se však nohama na zemi a samozřejmě se stává i to, že takovýchto výsledků nedosáhneme. Taktéž to není hned, testování zabere nějaký ten čas. Proto je také nemůžeme výsledky garantovat, bohužel nemáme křišťálovou kouli a dopředu bez testování, či dalších dat nevíme, jak si kampaně povedou. Jsem toho, názoru, že když vám někdo naslibuje hory doly, je to podezřelé (popřípadě se získala ona křišťálová koule).
A proto, když reklamy nefungují tak, jak by měly, dáme klientovi slevu, či spolupráci ukončíme a doporučíme jiného specialistu, který může mít jiný pohled na věc. Nikdy nikoho do ničeho netlačíme a preferujeme lidský přístup.
JAKÝ JE POSTUP SPOLUPRÁCE?
-
Nejdříve se vás zeptáme na několik informací, které potřebujeme pro návrh strategie
-
Pokud máte již stávající kampaně, rádi se na ně podíváme, abychom zjistili, kde je prostor pro zlepšení
-
Následně vypracujeme návrh strategie, ve kterém bude uvedeno to, jak budeme postupovat pro získání nových zákazníků - jaké kampaně vytvoříme, jak budeme cílit, jaká je cílová návratnost, dáváme zde i přesah k webu, pokud je potřeba změnit něco na něm
-
Vy si strategii v klidu projdete, a pokud vám vše bude dávat smysl, začneme pracovat na kampaních
-
Ty pak dostanete ke schválení, úpravám, a jakmile vše upravíme, kampaně se spustí
-
Průběžně vám na začátku dáváme informace, jak si kampaně vedou, ale potřebují nějaký čas
-
Po měsíci dostanete podrobné vyhodnocení, ve kterém najdete vše podstatné - jaké byly tržby, objednávky, kontakty, jaká byla návratnost
-
Zhodnotíme si, jaká byla úspěšnost, již máme data, která nám něco řeknou
-
Pokud byly výsledky dobré, pokračujeme, můžeme navýšit rozpočty, přidat kampaně apod.
-
Pokud výsledky dobré nebyly, dám vám slevu a rozhodnutí je na vás - můžeme zkusit další měsíc, jelikož jeden je obvykle krátká doba, nebo spolupráci ukončit. Získaná data nám to naznačí
Pokud jste dočetli až zde a vše vám dává smysl, budu rád, když mě kontaktujete prostřednictvím formuláře.
Facebook reklama
A JAK VYPADÁ
Za 14 let praxe jsem pracoval jak na velkých klientech, jako je Metropole Zličín, Česká Miss 2014, nebo Výstava stanů, tak i na menších, jako MioWeb, Natural Protein, Luxusní prádlo, či třeba Vinařství Mádl. Zde jen velmi malá ochutnávka.
Po rozkliknutí zjistíte, jak si kampaně vedly.