

Co vám můžu slíbit, jsou kreativní reklamní kampaně s reálnými výsledky, lidský přístup, profesionalita, upřímnost i to, že si dám maximálně záležet na vaší spokojenosti.
Nezávazně mi napište přes formulář níže, nebo zavolejte +420 731 512 786. Popovídáme si o vašem projektu, o možnostech a vy se pak sami rozhodnete, co dál.
Děkuji za klik na
REKLAMU
Zkusím teď na chvíli "hádat":
-
Jste podnikatel nebo marketér?
-
Provozujete eshop?
-
Prodáváte kurz nebo knihu?
Kampaň jsem cílil tak, abych oslovil právě Vás. Tuhle techniku jste už určitě viděli a pravděpodobně jste si říkali: „Co kdybych tohle využil při svém podnikání? Přesně a kreativně zacílím lidi, u kterých je největší pravděpodobnost, že koupí můj produkt. Například fotbalistům ukážu kopačky."
Podobně můžeme postupovat při hledání vašich zákazníků... Ale pozor, neslibuji miliony za týden.


Jistě vás zajímá,
JAKÁ JE CENA ZA SLUŽBY
Správa kampaní - 10 000 Kč/měsíc + DPH
Inzertní náklady - doporučuji minimálně 20 000 Kč/měsíc
Na kampani pro jednoho klienta trávíme průměrně 20 - 25 hodin měsíčně a to nepočítáme vytváření kampaní, jelikož samotná tvorba včetně grafiky a textů nám v průměru zabere dalších 8 – 12 a více hodin – záleží na počtu kampaní a složitosti strategie. Hrajeme si s grafikou, texty, formáty reklam, nastavením, cílením apod. Reklamy průběžně měníme a testujeme další tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
Snažíme se reklamy neodbývat fotkami z fotobanky a texty ve stylu AKCE DNES, ale opravdu si dáváme záležet. Důležitou součástí je optimalizace a kontrola kampaní, které opět obsahují například tvorbu a testování cílových skupin, změny nastavení, analýzy, ale i komunikaci s klientem, konzultace ohledně webu, reporty apod. To je v podstatě na denní bázi a také si to ukrojí svůj čas. Pokud byste si naši částku tedy přepočítali na hodiny, bude to cca 270 - 500 Kč/hodina.
PRŮMĚRNĚ DOSAHUJEME NA PNO 9 - 25 %
Pokud tedy například klient investuje do reklamy 30 000 Kč, vrátí se 120 000 Kč (PNO 25 %).
Držíme se však nohama na zemi a samozřejmě se stává, že takovýchto výsledků nedosáhneme. Proto je také nemůžeme garantovat, bohužel nemáme křišťálovou kouli a dopředu bez testování, či dalších dat nevíme, jak si kampaně povedou.
A proto, když reklamy nefungují tak, jak by měly, dáme klientovi slevu, či spolupráci ukončíme a doporučíme jiného specialistu, který může mít jiný pohled na věc. Nikdy nikoho do ničeho netlačíme a preferujeme lidský přístup.

Facebook reklama
A JAK VYPADÁ
Za 11 let praxe jsem pracoval jak na velkých klientech, jako je Metropole Zličín, Česká Miss 2014, nebo Výstava stanů, tak i na menších, jako MioWeb, Natural Protein, Luxusní prádlo, či třeba Vinařství Mádl. Zde jen velmi malá ochutnávka.
Po rozkliknutí zjistíte, jak si kampaně vedly.








