top of page
Pozadi_omacka.jpg
pribeh.png

Co vám můžu slíbit, jsou kreativní reklamní kampaně s reálnými výsledky, lidský přístup, profesionalita, upřímnost i to, že si dám maximálně záležet na vaší spokojenosti.

 

Nezávazně mi napište přes formulář níže, nebo zavolejte +420 731 512 786. Popovídáme si o vašem projektu, o možnostech a vy se pak sami rozhodnete, co dál.

Děkuji za klik na 

REKLAMU

Zkusím teď na chvíli "hádat":

  • Jste podnikatel nebo marketér?

  • Provozujete eshop?

  • Prodáváte kurz nebo knihu?

Kampaň jsem cílil tak, abych oslovil právě Vás. Tuhle techniku jste už určitě viděli a pravděpodobně jste si říkali: „Co kdybych tohle využil při svém podnikání?  Přesně a kreativně zacílím lidi, u kterých je největší pravděpodobnost, že koupí můj produkt. Například fotbalistům ukážu kopačky."

 

Podobně můžeme postupovat při hledání vašich zákazníků... Ale pozor, neslibuji miliony za týden.

graf - web - final s tečkama.png
Pozadi_sede.jpg

Jistě vás zajímá,

JAKÁ JE CENA ZA SLUŽBY

Správa kampaní - 10 000 Kč/měsíc + DPH

Inzertní náklady - doporučuji minimálně 20 000 Kč/měsíc

Na kampani pro jednoho klienta trávíme průměrně 20 - 25 hodin měsíčně a to nepočítáme vytváření kampaní, jelikož samotná tvorba včetně grafiky a textů nám v průměru zabere dalších  8 – 12 a více hodin – záleží na počtu kampaní a složitosti strategie. Hrajeme si s grafikou, texty,  formáty reklam, nastavením, cílením apod. Reklamy průběžně měníme a testujeme další tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. 

 

Snažíme se reklamy neodbývat fotkami z fotobanky a texty ve stylu AKCE DNES, ale opravdu si dáváme záležet.  Důležitou součástí je optimalizace a kontrola kampaní, které opět obsahují například tvorbu a testování cílových skupin, změny nastavení, analýzy, ale i komunikaci s klientem, konzultace ohledně webu, reporty apod. To je v podstatě na denní bázi a také si to ukrojí svůj čas. Pokud byste si naši částku tedy přepočítali na hodiny, bude to cca 270 - 500 Kč/hodina.

PRŮMĚRNĚ DOSAHUJEME NA PNO 9 - 25 % 

Pokud tedy například klient investuje do reklamy  30 000 Kč, vrátí se 120 000 Kč (PNO 25 %). 

Držíme se však nohama na zemi a samozřejmě se stává, že takovýchto výsledků nedosáhneme. Proto je také nemůžeme garantovat, bohužel nemáme křišťálovou kouli a dopředu bez testování, či dalších dat nevíme, jak si kampaně povedou. 

 

A  proto, když reklamy nefungují tak, jak by měly, dáme klientovi slevu, či spolupráci ukončíme a doporučíme jiného specialistu, který může mít jiný pohled na věc. Nikdy nikoho do ničeho netlačíme a preferujeme lidský přístup. 

 

Nezávazně mi napište

Můžete využít také email jsem@filiplanik.cz

Kontaktní formulář
Pozadi_sede.jpg

Facebook reklama

A JAK VYPADÁ

Za 11 let praxe jsem pracoval jak na velkých klientech, jako je Metropole Zličín, Česká Miss 2014, nebo Výstava stanů, tak i na menších, jako MioWeb, Natural Protein, Luxusní prádlo, či třeba Vinařství Mádl.  Zde jen velmi malá ochutnávka. 

Po rozkliknutí zjistíte, jak si kampaně vedly. 

Pozadi_omacka.jpg
Bez názvu-1.png

Pokud pořád 

VÁHÁTE,

mrkněte na můj web, kde najdete další info o mně, mých projektech i o tom, jak pracuji. 

bottom of page